Edituri














Colectii C.H. Beck

Drept

- Stiinte administrative

- Seria relații internaționale

- Stiinte penale

- IADUER

- Tratat


Economie

- Afaceri

- Comunicare

- Cariere

- Finante-contabilitate

- Oeconomica


Reviste

- Abonamente Reviste C.H. BECK

- 2012

- Buletinul Casației

- Buletinul Curților de Apel

- Curierul Judiciar


Produse electronice

- legalis.ro

Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii

-50%
Tematica:
Economie - teorie
Colectia:
Oeconomica
Pret : 36.90 lei
Pret redus: 18.45 lei
Nr buc. Cumpara
ISBN: 978-973-115-777-1
Data aparitiei: 30 Sep 2010
Nr pagini : 296
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii. Fisiere atasate:

Detalii: Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii.

Lucrarea „Cercetări de marketing. Teorie și aplicații”, dedicată cursului „Cercetări de Marketing”, își propune să abordeze o gamă largă de aplicații specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care pot fi utilizate pentru rezolvarea concretă a tuturor acestor probleme. Se recomandă utilizarea colectiei de programe statistice SPSS precum și a bibliotecilor SLATEC, IMSL și NAG.

Aplicațiile sunt astfel concepute încât să răspundă următoarelor aspecte: descrierea noțiunilor de bază cu privire la cercetarea de marketing, alegerea tipului de scală în funcție de datele pe care le avem de prelucrat și de statisticile pe care le utilizăm, studiul noțiunii de populație și eșantion, analiza regresională uni și multivariată. Pentru fixarea și înțelegerea celor prezentate sunt rezolvate numeric  câteva probleme de marketing.

CFLR

Alte publicatii pe aceeasi tematica

-15%
29.90 lei
25.42 lei

Detalii
Introducere în contabilitate...
-15%
21.90 lei
18.62 lei

Detalii
Ce strategii de comunicare stimulează dorința de apleca în vacanță?Care sunt atributele care determină alegerea unei destinații?Cum să facilitezi concretizarea unei dorințe într-o rezervare fermă?...
-50%
29.90 lei
14.95 lei

Detalii
...
-15%
79.90 lei
67.92 lei

Detalii
Volumul II la lucrarii Finanțe corporative reprezintă o concentrare de eforturi serioase pentru a cristaliza o imagine a fenomenului financiar la nivel microeconomic. Aceasta reprezintă o provocare pentru autor care a încercat pe această cale să realizeze un manual universitar în domeniu atâ...
-15%
21.80 lei
18.53 lei

Detalii
Abordarea profitului, a mecanismelor de obtinere si maximizare a lui, efectuata prin lucrarea Intreprindere. Management. Profit, prezinta interes atat pentru specialisti teoreticieni cat si pentru practicieni....
Comentarii la Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii
Comentarii (0) Adauga comentariu
Adauga comentariul tau:
Nume:
Email:
Comentariu:
Cod securitate:
 
 
Important!
Responsabilitatea pentru comentariile postate apartine autorului acestora.
Echipa Editurii C.H. Beck nu poate fi facuta responsabila pentru continutul comentariilor postate de vizitatori.
Reduceri de pana la 70%
Contul meu
E-mail:
Parola:
Am uitat parola
Publicitate Beckshop.ro
Newsletter
Pentru a fi la curent cu promotiile noastre, abonati-va la newsletter.