Edituri














Colectii C.H. Beck

Drept

- Stiinte administrative

- Seria relații internaționale

- Stiinte penale

- IADUER

- Tratat


Economie

- Afaceri

- Comunicare

- Cariere

- Finante-contabilitate

- Oeconomica


Reviste

- Abonamente Reviste C.H. BECK

- 2012

- Buletinul Casației

- Buletinul Curților de Apel

- Curierul Judiciar


Produse electronice

- legalis.ro

Managementul cererii si ofertei turistice

-15%
Managementul cererii si ofertei turistice - premiul Gaudeamus si premiul Virgil Madgearu pentru contributia adusa in domeniul Stiinte Economice
Editura:
C.H. Beck

Autor:
Monica Maria Coroş
Tematica:
Turism
Colectia:
Turism
Pret : 70.00 lei
Pret redus: 59.50 lei
Nr buc. Cumpara
ISBN: 978-606-18-0502-0
Data aparitiei: 26 Oct 2015
Nr pagini : 590

Demers deosebit de ACTUAL, INTERESANT și UTIL
pentru decidenții turismului românesc

Managementul cererii si ofertei turistice. Fisiere atasate:

Detalii: Managementul cererii si ofertei turistice.

Context
În contextul prezent turismul, ca parte esențială a multor economii naționale și regionale, poate fi un important factor de dezvoltare, atunci când este desfășurat corespunzător. Turismul devine un element-cheie al economiei oricărei țări sau regiuni care se bucură de existența unor resurse turistice ce pot fi valorificate. Este un fapt binecunoscut și, totodată, foarte trist că în România turismul este insuficient exploatat, deși potențialul turistic este unul extrem de generos.

Despre lucrare
Cartea își propune o analiză a managementului cererii și al ofertei în România și, în mod particular, în Transilvania, și este un demers deosebit de actual, de interesant și de util atât pentru literatura de specialitate din țara noastră, cât și pentru decidenții turismului românesc.
Lucrarea reprezintă rezultatul unor cercetări deosebit de ample, complexe și originale, realizate la momente diferite de timp și la niveluri diferite, reușind astfel să surprindă fenomenele studiate în dinamica și complexitatea lor, conferind cărții o reală valoare științifică. Structura cărții respectă nu numai cerințele unui asemenea demers științific, ci și exigențele unei lucrări de cercetare care se dovedește utilă specialiștilor din mediul academic sau din practică.

Prof.univ.dr. Gabriela Țigu: Scopul declarat cercetărilor întreprinse și al cărții este acela de a analiza profilul și potențialul turistic al Transilvaniei, în vederea elaborării și conturării unor strategii de promovare a acestei destinații turistice pe plan național și internațional, respectiv pentru a furniza soluții în vederea creșterii numărului de turiști români și străini la nivelul destinației.

Din cuprins
  • Managementul cererii turstice în România, cu accent pe zona Transilvania
  • Strategii de piață și managementul de destinație turistică
  • Managementul ofertei turistice în România, în special în zona Transilvania
  • Studiu privind Transilvania ca destinație turistică
Puncte forte
  • analiza managementului cererii și al ofertei în România și, în mod particular, în Transilvania
  • demers deosebit de actual, interesant și util pentru decidenții turismului românesc
  • realizarea unei analize critice a evoluției turismului românesc și transilvan de la începutul secolului al XX-lea și până în prezent
  • evaluarea stării actuale a turismului românesc și transilvan, inclusiv a potențialului turistic al regiunii
  • investigarea amănunțită a modului în care trei categorii de actori (turiștii străini, turiștii români și prestatorii de servicii de ospitalitate ce au legătură directă cu piața turistică a regiunii) percep serviciile turistice oferite în Transilvania, respectiv și a modului în care populația-gazdă percepe Transilvania ca destinație turistică
  • identificarea principalelor probleme și a elementelor care pot fi valorificate în promovarea turismului regiunii atât la nivel național, cât și pe plan internațional
  • 33 de anexe utile care fixează informația
  • peste 200 de grafice, figuri și tabele

Despre autor
Monica Maria Coroș este cadru didactic la Facultatea de Business din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, doctor în management și membră în mai multe echipe de cercetare.

Alte publicatii pe aceeasi tematica

-15%
54.90 lei
46.67 lei

Detalii
INOVAREA vinde cu succes produsul și serviciul turistic ...
Comentarii la Managementul cererii si ofertei turistice
Comentarii (0) Adauga comentariu
Adauga comentariul tau:
Nume:
Email:
Comentariu:
Cod securitate:
 
 
Important!
Responsabilitatea pentru comentariile postate apartine autorului acestora.
Echipa Editurii C.H. Beck nu poate fi facuta responsabila pentru continutul comentariilor postate de vizitatori.
Reduceri de pana la 70%
Contul meu
E-mail:
Parola:
Am uitat parola
Publicitate Beckshop.ro
Newsletter
Pentru a fi la curent cu promotiile noastre, abonati-va la newsletter.