Edituri














Colectii C.H. Beck

Drept

- Stiinte administrative

- Seria relații internaționale

- Stiinte penale

- IADUER

- Tratat


Economie

- Afaceri

- Comunicare

- Cariere

- Finante-contabilitate

- Oeconomica


Reviste

- Abonamente Reviste C.H. BECK

- 2012

- Buletinul Casației

- Buletinul Curților de Apel

- Curierul Judiciar


Produse electronice

- legalis.ro

Sfera publică și imaginea politică

-50%
Editura:
C.H. Beck

Autor:
Claudiu Coman
Tematica:
Comunicare
Colectia:
Comunicare
Pret : 23.90 lei
Pret redus: 11.95 lei
Nr buc. Cumpara
ISBN: 978-973-115-813-6
Data aparitiei: 12 Noi 2010
Nr pagini : 176
Sfera publică și imaginea politică. Fisiere atasate:

Detalii: Sfera publică și imaginea politică.

Deși crearea imaginii a făcut parte din studiul politicii de foarte mult timp, în ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Există două teorii majore în crearea imaginii: una subliniază calitățile candidatului, alta subliniază percepțiile asupra alegătorului.

Fiecare dintre aceste două teze reprezintă o sarcină pentru producătorul de imagine. Un punct de vedere mai util este cel care privește imaginea ca o legătură între candidați, profesioniști și votanți. Din moment ce candidații caută anumite roluri și calități stilistice în candidații ideali, prin intermediul mass-media, creatorii de imagine evidențiază calitățile corespunzătoare ale clienților.
În societatea contemporană opinia publică este în general mediată de mijloacele de comunicare în masă, care cuprind „sfera publică”.
Această arenă este caracterizată de conflictul dintre piață și principiile democratice și rivalitatea dintre interesele politicienilor și mass-media. Opinia „publicului” nu este creată complet deliberat, ci este construită cu ajutorul sistemelor de comunicație, în conflict cu actorii politici, care caută să dețină controlul răspândirii informației și să manipuleze sfera publică.

CFLR

Alte publicatii pe aceeasi tematica

-15%
13.90 lei
11.82 lei

Detalii
Practică dar și didactică, "Comunicarea externa a firmei" prezintă esențialul în legătură cu ceea ce trebuie știut despre: comunicarea vizuală, relațiile cu presa, comunicarea financiară, comunicarea de criză, tehnicile de mecenat, sponsorizarea, respectiv publicitatea....
-15%
16.90 lei
14.37 lei

Detalii
Va veti putea antrena prin tehnicile prezentate in cartea "Sa citim repede si bine" pentru a câstiga în atentie, a va dezvolta capacitatile de memo-rare, spiritul de sinteza, a va stimula intuitia... si a citi repede si bine orice fel de text!...
-15%
29.00 lei
24.65 lei

Detalii
Lucrarea "Tehnici de negociere" reprezinta o incercare a autorului de a-si orienta cititorii spre adoptarea uni stil de negociere win-win care sa le ofere sansa unei integrari profesionale autentice, indiferent de cultura organizationala a companiei unde lucreaza sau unde vor lucra si climatul de pe piat...
-15%
19.90 lei
16.92 lei

Detalii
"Intre razboi si pace" se ocupa de confruntarea a doua scoli. Prima este cea a razboiului si il are ca emblema pe trufasul Marte, imprumutat din mitologia romana....
-15%
11.99 lei
10.19 lei

Detalii
...
Comentarii la Sfera publică și imaginea politică
Comentarii (0) Adauga comentariu
Adauga comentariul tau:
Nume:
Email:
Comentariu:
Cod securitate:
 
 
Important!
Responsabilitatea pentru comentariile postate apartine autorului acestora.
Echipa Editurii C.H. Beck nu poate fi facuta responsabila pentru continutul comentariilor postate de vizitatori.
Reduceri de pana la 70%
Contul meu
E-mail:
Parola:
Am uitat parola
Publicitate Beckshop.ro
Newsletter
Pentru a fi la curent cu promotiile noastre, abonati-va la newsletter.