;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Analiza datelor de marketing. Aplicatii in SPSS

Preț redus: 21,17 RON Preț: 24,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Autor(i) Cristinel Constantin

ISBN: 978-606-18-0125-1
Număr pagini: 248
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 6190
Data apariției: 26.12.2012
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Cant:
Scopul acestei cărți este acela de a constitui un instrument util pentru studenții, masteranzii și doctoranzii în marketing, dar și pentru practicienii din domeniul marketingului sau din alte domenii de activitate care sunt implicați în procese de prelucrare a datelor. Prezentarea metodelor de analiză a datelor de marketing este logică și pragmatică, bazată pe exemple concrete de utilizare a sistemului informatic și de interpretare economică a rezultatelor obținute. Cititorul are nevoie de un minimum de cunoștințe pentru a putea înțelege diferitele metode de analiză a datelor, motiv pentru care această lucrare este utilă și acelor practicieni cu o altă specializare decât marketingul.
Editura C.H. Beck
ISBN 978-606-18-0125-1
Format carte Nu
Coperta N/A
Loading...
Vă rugăm, așteptați...