Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing

Autor(i) Manuela Rozalia Gabor

ISBN: 978-606-18-0632-4
Număr pagini: 172
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 7324
Data apariției: 23.11.2016
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Preț redus: 36,01 RON Preț: 37,90 RON

Reducere: 5%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing

Despre lucrare

Marketingul are ca obiectiv esenţial orientarea activităţilor unei firme în funcţie de nevoile – actuale şi viitoare – ale consumatorilor. Aceasta presupune, în mod necesar, existenţa unui sistem informaţional bine pus la punct, dar şi cunoaşterea unor tehnici moderne de analiză, prelucrare şi interpretare a informaţiei atât de complexe din domeniul marketingului.
Pentru investigarea pieţei şi a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a percepţiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clienţilor, cercetarea de marketing nu dispune decât metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor și inferența statistică. Progresele înregistrate în ultimii ani atât pe linia dezvoltării metodelor cât şi pe cea a implementării lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar uşor de manipulat, au oferit cercetării de marketing un instrument redutabil de introspecţie.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...