Despre lucrareCartea propune o analiză asupra realităților cu care se confruntă sectorul turismului românesc și stabilește un profil pentru întreprinzătorii din acest domeniu, prezentând un mare interes pentru teoria și practica economică și managerială și, cu precădere, pentru domeniul turismului.
Din cuprins- antreprenoriatul în economiile contemporane
- antreprenoriatul în turism
- micile afaceri și afacerile de familie în industria ospitalității și loisir-ului
- întreprinzătorul și antreprenoriatul în turismul românesc
- cercetare la nivel național privind antreprenoriatul în turism
Puncte forte- oferirea unei imagini de ansamblu asupra situației turismului și antreprenoriatului în acest domeniu în România
- identificarea dificultăților cu care se confruntă întreprinzătorii de turism din țara noastră
- formularea de recomandări privind politicile și strategiile de stimulare a antreprenoriatului românesc din domeniul turismului
Despre autorCadru didactic în cadrul Universității „Aurel Vlaicu” din Arad, Facultatea de Științe Economice (din 2002); doctor în economie la Universitatea din Oradea (2014) și doctor în agronomie la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară a Banatului din Timișoara (2007).
Public țintăStudenți; cercetători; întreprinzători sau viitori întreprinzători în domeniul turismului.