Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Antreprenoriat și management pentru afaceri mici și mijlocii

Autor(i) Ana-Maria Grigore

ISBN: 978-606-18-0883-0
Număr pagini: 208
Coperta: Cartonată
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 7986
Data apariției: 22.07.2019
Ediția: 2.
Ediții anterioare: Click pentru detalii
Format carte: Format X4
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Preț redus: 56,91 RON Preț: 59,90 RON

Reducere: 5%

În stoc

Despre lucrare

Ajunsă la ediția a doua, Antreprenoriat și management pentru afaceri mici și mijlocii oferă o variantă revizuită în care se pot regăsi noi surse de inspirație, povești de succes dar și probleme de gândire pe care orice antreprenor în devenire trebuie să și le pună. Printr-o prezentare practică și edificatoare a principalelor aspecte de reținut în pornirea și administrarea unei afaceri, viitorul întreprinzător este invitat la un proces de analiză, menită să evidențieze importanța afacerilor mici și mijlocii în economia liberă a oricărui stat.

Din cuprins

  • Toleranța față de eșec
  • Mediul antreprenorial
  • Managementul antreprenorial
  • Întreprinzătorul – elementul central al afacerii
  • Transformarea oportunității în afacere
  • Femeia-întreprinzător
  • Structura planului de afaceri


Puncte forte

  • prezentarea conceptelor esențiale ale demarării și administrării unei afaceri
  • aspecte practice care privesc atât persoana întreprinzătorului cât și afacerea în sine și rezolvarea eventualelor dificultăți
  • referințe bibliografice ample


Despre autor

Ana-Maria Grigore este conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...