Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Bazele marketingului

Autor(i) Mihaela Funaru

ISBN: 978-606-18-0170-1
Număr pagini: 168
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 6306
Data apariției: 30.04.2013
Disponibilitate: În curând
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Preț redus: 18,91 RON Preț: 19,90 RON

Reducere: 5%

Disponibil pentru pre-comandă

SCURTA DESCRIERE

-

Această carte reprezintă, mai degrabă, un ghid de marketing, cu importanță atât teoretică, cât și practică. Ea urmărește toate elementele esențiale pe care un începător în domeniul studiului marketingului trebuie să le cunoască, pentru ca apoi să le poată aplica foarte ușor în domeniul său de interes.
Lucrarea se adresează în principal studenților, dar și oamenilor de afaceri și managerilor - tuturor celor interesați în dezvoltarea unei afaceri de succes, având la bază un suport științific.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...