;

Coș de cumpărături

2 prod. - 310,40 RON
Produs(e) adăugate recent:
Subtotal coș: 310,40 RON
Categorii

Bazele marketingului

Preț redus: 16,92 RON Preț: 19,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Autor(i) Mihaela Funaru

ISBN: 978-606-18-0170-1
Număr pagini: 168
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 6306
Data apariției: 30.04.2013
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Cant:

Această carte reprezintă, mai degrabă, un ghid de marketing, cu importanță atât teoretică, cât și practică. Ea urmărește toate elementele esențiale pe care un începător în domeniul studiului marketingului trebuie să le cunoască, pentru ca apoi să le poată aplica foarte ușor în domeniul său de interes.
Lucrarea se adresează în principal studenților, dar și oamenilor de afaceri și managerilor - tuturor celor interesați în dezvoltarea unei afaceri de succes, având la bază un suport științific.

Editura C.H. Beck
ISBN 978-606-18-0170-1
Format carte N/A
Coperta N/A
Loading...
Vă rugăm, așteptați...