;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii

Preț redus: 18,45 RON Preț: 36,90 RON

Reducere: 50%

În stoc

Autor(i) Elena Lidia Alexa, Cristina Maria Stoica

ISBN: 978-973-115-777-1
Număr pagini: 296
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5142
Data apariției: 30.09.2010
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Cant:

Lucrarea „Cercetări de marketing. Teorie și aplicații”, dedicată cursului „Cercetări de Marketing”, își propune să abordeze o gamă largă de aplicații specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care pot fi utilizate pentru rezolvarea concretă a tuturor acestor probleme. Se recomandă utilizarea colectiei de programe statistice SPSS precum și a bibliotecilor SLATEC, IMSL și NAG.

Aplicațiile sunt astfel concepute încât să răspundă următoarelor aspecte: descrierea noțiunilor de bază cu privire la cercetarea de marketing, alegerea tipului de scală în funcție de datele pe care le avem de prelucrat și de statisticile pe care le utilizăm, studiul noțiunii de populație și eșantion, analiza regresională uni și multivariată. Pentru fixarea și înțelegerea celor prezentate sunt rezolvate numeric  câteva probleme de marketing.

CFLR

Editura C.H. Beck
ISBN 978-973-115-777-1
Format carte N/A
Coperta N/A
Loading...
Vă rugăm, așteptați...