Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Cultivarea relatiilor cu clientii

Autor(i) Victor Dank

ISBN: 978-630-6536-20-7
Număr pagini: 192
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte profesională
Cod produs: 10095
Data apariției: 17.09.2024
Format carte: Academic (17x24)
Disponibilitate: La comandă
Editura: Universul Juridic
Colecția: Monografii

Fișiere atașate:
Preț redus: 44,91 RON Preț: 49,90 RON

Reducere: 10%

Disponibil la comandă, în funcție de stocul furnizorului

Organizarea optima a timpului

Cum influențeaza calitatea produselor

și a serviciilor oferite relațiile de business

În opinia autorului, „clientul nostru nu este stapânul nostru” – și nici nu ar trebui sa fie –, dar este esențial pentru supraviețuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor și serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agenții economici (susțin ca) o ofera, ci aceea pe care cli­entul dorește sa o primeasca în schimbul plații pe care o face. De asemenea, mai conteaza și cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse și servicii.

Pentru ca o societate comerciala sau o organizație sa su­praviețuiasca, trebuie sa susțina și sa promoveze relații excelente și pe ter­men lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism și pricepere pro­duse și servicii excelente, clientul și calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business.

În acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim câteva modalitați prin care puteți dezvolta relațiile cu clienții și indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum și a serviciilor și produselor oferite.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...