Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Cum să invingi obiectiile clientilor

Autor(i) Michael Aguilar

ISBN: 978-973-115-729-0
Număr pagini: 208
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5057
Data apariției: 07.05.2010
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Preț redus: 28,41 RON Preț: 29,90 RON

Reducere: 5%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Este prea scump! Nu mă interesează! Sunt foarte satisfăcut de furnizorul meu actual!...

Cum să contracarați obiecțiile clienților dvs.?
Această nouă ediție, în întregime actualizată și îmbogățită cu noi obiecții, vă pune la dispoziție cele mai bune tehnici de respingere a obiecțiilor. Clară și operațională, ea vă furnizează explicații aprofundate, sfaturi și exemple din diverse sectoare de activitate.
Pentru a combate obiecțiile și a încheia vânzarea cu succes, descoperiți succesiv:
• principiile fundamentale: diferitele familii de obiecții, regulile de netăgăduit ale respingerii (sfaturi, capcane de evitat);
• cum să depășiți obiecțiile clasice („Trimiteți-ne prin poștă!”, „Furnizorul meu este un prieten!”);
• cum să combateți obiecțiile în legătură cu prețul („Vă propun atâția euro, sunteți sau nu de acord…”, „E scump în raport cu bugetul meu!”).

Fie că sunteți agent comercial, agent de vânzări, manager sau chiar student, această carte reprezintă un veritabil instrument de perfecționare în negociere și vânzări.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...