Coșul de cumpărături este gol.
Cum să contracarați obiecțiile clienților dvs.?
Această nouă ediție, în întregime actualizată și îmbogățită cu noi obiecții, vă pune la dispoziție cele mai bune tehnici de respingere a obiecțiilor. Clară și operațională, ea vă furnizează explicații aprofundate, sfaturi și exemple din diverse sectoare de activitate.
Pentru a combate obiecțiile și a încheia vânzarea cu succes, descoperiți succesiv:
• principiile fundamentale: diferitele familii de obiecții, regulile de netăgăduit ale respingerii (sfaturi, capcane de evitat);
• cum să depășiți obiecțiile clasice („Trimiteți-ne prin poștă!”, „Furnizorul meu este un prieten!”);
• cum să combateți obiecțiile în legătură cu prețul („Vă propun atâția euro, sunteți sau nu de acord…”, „E scump în raport cu bugetul meu!”).
Fie că sunteți agent comercial, agent de vânzări, manager sau chiar student, această carte reprezintă un veritabil instrument de perfecționare în negociere și vânzări.