Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Drept în afaceri. Volumul III. Ediția 2

De la dreptul comunitar la dreptul Uniunii Europene. Interferențe juridice și economice.

Preț redus: 42,42 RON Preț: 49,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Autor(i) Laura Poţincu, Cristian-Romeo Poţincu

ISBN: 978-606-18-0943-1; 978-606-18-0946-2
Număr pagini: 204
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 8069
Data apariției: 10.12.2019
Ediția: 2
Ediții anterioare: Click pentru detalii
Format carte: Format X4
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri
Cant:

Despre lucrare

Lucrarea reprezintă o abordare a domeniului dreptului Uniunii Europene, aplicată sferei afacerilor, incluzând și aspectele sociale caracteristice domeniului responsabilității sociale. Responsabilitatea socială corporatistă a primit în prezent diverse forme de reglementare juridică atât la nivelul Uniunii Europene, cât și la nivel intern în România, stat membru al Uniunii Europene.
Astfel, lucrarea constituie un instrument util pentru specialiștii din domeniul economic în relație cu specialiștii din domeniul juridic, pentru o mai bună elaborare și coordonare a strategiilor de management din cadrul operatorilor economici care își desfășoară activitatea pe piața din România, parte a pieței unice a Uniunii Europene.

Despre Ediția 2

  • Lucrarea prezintă evoluția din punct de vedere istoric a instituțiilor juridice aparținând acestei ramuri de drept, de la dreptul comunitar la dreptul Uniunii Europene. Aspectele de teorie juridică aplicate domeniului dreptului Uniunii Europene urmăresc o mai profundă cunoaștere a instituțiilor ce funcționează la nivelul Uniunii Europene și a instrumentelor juridice adoptate de aceste instituții publice, instrumente utilizate în domeniul afacerilor în contextul pieței unice europene.
  • Abordarea interdisciplinară, prin îmbinarea elementelor de drept al Uniunii Europene, drept al afacerilor, drept comercial, drept al muncii și drept al mediului, cu elemente de marketing, management ori responsabilitate socială corporatistă oferă o viziune complexă a domeniului dreptului afacerilor, în special a aspectelor de drept al Uniunii Europene integrate acestuia.

Recomandare

Din cuprins

  • elementele definitorii ale dreptului Uniunii Europene;
  • izvoarele (sursele) dreptului Uniunii Europene;
  • instituții ale Uniunii Europene;
  • instituții europene exterioare Uniunii Europene;
  • instrumentele juridice ale Uniunii Europene;
  • responsabilitatea socială a operatorilor economici din Uniunea Europeană.

Puncte forte

  • reprezintă un instrument util atât studenților, cât și specialiștilor din domeniul economic, nefiind necesare cunoștințe suplimentare anterioare din domeniul juridic;
  • bogate referiri la jurisprudența europeană;
  • prezentarea elementelor de drept european al mediului, al consumului sau al muncii, integrate responsabilității sociale a operatorilor economici din Uniunea Europeană;
  • armonizarea legislativă în domeniul protecției mediului, a consumatorului și a angajatului;
  • abordare accesibilă și riguros structurată;
  • valorificarea reglementărilor europene actuale;
  • cuprinde teste de evaluare pentru verificarea cunoștințelor asimilate.

Despre autori

  • Laura Poțincu este doctor în drept și marketing, fiind în prezent lector universitar în cadrul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor, Universitatea „Transilvania” din Brașov.
  • Cristian-Romeo Poțincu este doctor în marketing, fiind în prezent lector universitar în cadrul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor, Universitatea „Transilvania” din Brașov.
Editura C.H. Beck
ISBN 978-606-18-0943-1; 978-606-18-0946-2
Format carte Format X4
Coperta Necartonată
Loading...
Vă rugăm, așteptați...