Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2

Autor(i) Jeremy Huyton, Pam Bradley, Sue Baker

ISBN: 978-973-115-260-8
Număr pagini: 344
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 4420
Data apariției: 09.11.2007
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Turism
Preț redus: 18,62 RON Preț: 21,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2" a fost conceputa pentru a pune la dfispozitia studentilor si a tuturor celor implicati in industria hoteliera elementele de baza ale teoriei si practicii operatiunilor de front-office. Pe tot parcursul cartii, aplicatiile inlescnesc insusirea modului de gandire al unui lucrator de la front-office.

Aceasta carte a fost conceputa pentru a pune la dfispozitia studentilor si a tuturor celor implicati in industria hoteliera elementele de baza ale teoriei si practicii operatiunilor de front-office. Pe tot parcursul cartii, aplicatiile inlescnesc insusirea modului de gandire al unui lucrator de la front-office.

Succesiunea capitolelor urmeaza un client tipic, de la check-in la check-out, in relatie cu celelalte departamente si sectoare din cadrul unui hotel.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...