Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Marcile comunitare. Ghid practic de inregistrare a marcilor in Uniunea Europeana

Preț redus: 13,50 RON Preț: 15,00 RON

Reducere: 10%

Disponibil la comandă, în funcție de stocul furnizorului

Autor(i) Elena Grecu

ISBN: 978-973-127-365-5
Număr pagini: 136
Coperta: Necartonată
Cod produs: 3002
Data apariției: 08.12.2010
Disponibilitate: La comandă
Editura: Universul Juridic
Colecția: Colectia Business
Cant:

Scurtă descriere

Avocat și consilier în proprietate intelectuală, doamna Elena Grecu împărtășește în prezenta publicație fracțiuni din cunoștințele acumulate pentru o mai bună înțelegere a tainelor „mărcii”.

Lucrarea doamnei Elena Grecu de la NOMENIUS se adresează atât specialiștilor în domeniu, cât și profanilor. Având ca obiectiv principal familiarizarea publicului larg cu noțiunea de „marcă comunitară”, cartea relevă și importanța mărcii în cadrul patrimoniului unei societăți comerciale, diferența dintre numele comercial și marcă, procedurile de înregistrare a mărcilor naționale și a celor comunitare, relația mărcilor comunitare cu cele naționale.

Doamna consilier a optat pentru o abordare facilă a textului întărită prin exemple practice și logo-uri reprezentative.

Lucrarea este structurată pe domenii de interes. Astfel, se începe cu explicarea în prima parte a lucrării a noțiunii de „brand” (folosită ca termen de marketing), continuându-se cu relevarea noțiunilor de marcă comunitară și marcă națională. Marca, subiectul predilect al d-nei consilier, reprezintă în limbajul consacrat de lege semnul distinctiv pe care îl alege un producător sau un comerciant care dorește să individualizeze produsele sau serviciile pe care le oferă în raport cu cele ale concurenței. în peisagistica economiei de piață actuală, reprezentată de o competiție adesea acerbă, importanța pe care o au mărcile sau brandurile în cadrul patrimoniului unei societăți comerciale crește de la un an la altul, întrucât tot mai mulți oameni de afaceri conștientizează că profitul nu se obține numai din afacerea în sine, dar și din valoarea mărcii pe care o promovează. Pentru a întări această afirmație, autoarea a venit cu mai multe exemple elocvente.

Prin această lucrare, cititorul va fi edificat în tot ceea ce înseamnă noțiunea de „trademark”: care sunt sistemele de protecție al mărcii (cel internațional - OMPI, cel național - OSIM - și sistemul comunitar - OHIM), efectele și avantajele înregistrării unei mărci comunitare, procedurile de urmat în cazul înregistrării mărcii și alte informații extrem de utile.


Judecător Constanța Moisescu
Tribunalul București

Editura Universul Juridic
ISBN 978-973-127-365-5
Format carte N/A
Coperta Necartonată
Loading...
Vă rugăm, așteptați...