Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Etica în afaceri integrată responsabilității sociale, în contextul economiei sociale

Autor(i) Laura Poţincu

ISBN: 978-606-18-1487-9
Număr pagini: 206
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte universitară
Cod produs: 10587
Cod UJMag: 174078
Data apariției: 13.05.2025
Format carte: Format B5
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Preț redus: 47,92 RON Preț: 59,90 RON

Reducere: 20%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Conținut relevant despre responsabilitatea socială și etica în afaceri.

Despre lucrare

Lucrarea își propune tratarea temelor de etică și responsabilitate socială în contextul dreptului afacerilor, oferind o perspectivă cuprinzătoare asupra instituțiilor juridice aparținând acestuia, atât din punct de vedere teoretic, cât și prin utilizarea de repere practice, menite să contribuie la o mai bună înțelegere a mediului corporatist și a raporturilor sale cu managementul social.

Din acest punct de vedere, lucrarea prezintă o perspectivă teoretică, legislativă, dublată de aplicațiile practice pe care aceasta le presupune, ce au ecou în mediul dreptului afacerilor. Domeniul de interes al lucrării se află în conexiune cu cel al dreptului european, motiv pentru care putem afirma că lucrarea prezintă un caracter interdisciplinar, antamând raportul dintre legislația europeană în domeniul dreptului afacerilor și dreptul intern relevant.

 

Din cuprins

 

  • Responsabilitatea socială, integrată în managementul operatorilor economici și al instituțiilor publice
  • Un management responsabil social
  • Răspundere și responsabilitate juridică
  • Responsabilitatea economică sau management responsabil social
  • Dezvoltare durabilă sau responsabilitatea ecologică, pentru un management responsabil social, al operatorilor economici și al instituțiilor publice

Puncte forte

 

  • informații detaliate și utile despre responsabilitatea socială și etica în afaceri;
  • valorificarea reglementărilor europene și a transpunerii acestora în dreptul intern;
  • abordare interdisciplinară;
  • ample referințe bibliografice;
  • structură facil de parcurs a lucrării.

Despre autor

 

Laura Poțincu este doctor în drept și marketing, fiind în prezent lector universitar în cadrul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor, Universitatea „Transilvania” din Brașov.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...