Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Etică în afaceri și responsabilitate socială corporatistă. Ediția 2

Preț redus: 53,47 RON Preț: 62,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Autor(i) Laura Poţincu, Cristian-Romeo Poţincu

ISBN: 978-606-18-0949-3
Număr pagini: 358
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 8071
Data apariției: 13.12.2019
Format carte: Format B5
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Cant:

Scurtă descriere

O abordare originală a conceptului de Responsabilitate Socială Corporatistă și a eticii în afaceri.

Despre lucrare

Lucrarea oferă o abordare originală a conceptului de Responsabilitate Socială Corporatistă (RSC), abordare ce are în vedere aplicarea acestuia în domeniul afacerilor, analizând pe larg ansamblul responsabilităților componente ale RSC: responsabilitatea etică, juridică, economică, ecologică și filantropică. Autorii doresc să aducă în vizorul operatorilor economici interesați posibilitatea adoptării comportamentului responsabil social, în contextul întregului ansamblu al tipurilor de responsabilități componente ale RSC, în condițiile în care se observă atât pe piața din România, cât și la nivel internațional o dezvoltare concentrată mai ales în jurul responsabilității filantropice.

Ediția 2 tratează ultimele abordări legislative în materia RSC, atât la nivel intern, cât și la nivelul Uniunii Europene, și include o serie de teste de evaluare pentru verificarea cunoștințelor dobândite din parcurgerea informațiilor prezentate.

Din cuprins

  • De la integrarea elementelor de etică în activitatea operatorilor economici la responsabilitatea etică, componentă a RSC
  • Responsabilitatea juridică, componentă a RSC. De la respectarea legislaţiei ce reglementează categoriile de stakeholderi la legislaţia ce reglementează conceptul de responsabilitate social
  • Responsabilitatea economică, componentă a RSC. De la profitul obţinut prin respectarea cerinţelor de responsabilitate socială la instrumente economice utilizate pentru implementarea RSC în activitatea desfăşurată de operatorii economici
  • Responsabilitatea ecologică, componentă a RSC, un pas important în implementarea responsabilităţii sociale. Studiu de caz: produsele ecologice şi produsele modificate genetic
  • Responsabilitatea filantropică, componentă a RSC


Puncte forte

  • lucrarea tratează ultimele abordări legislative la nivel intern și la nivelul Uniunii Europene
  • constituie un ghid extrem de util mediului de afaceri din România, dar și studenților din domeniul economic
  • abordare unitară și riguros structurată a informațiilor
  • caracter interdisciplinar


Recomandare

A se vedea și Drept în afaceri. Volumul I. Ediția 3 

Despre autori

Doctor în drept și marketing, Laura Poțincu este în prezent lector universitar în cadrul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor, Universitatea „Transilvania” din Brașov.

Cristian-Romeo Poțincu este doctor în marketing și lector universitar la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Transilvania” din Braşov.

Editura C.H. Beck
ISBN 978-606-18-0949-3
Format carte Format B5
Coperta Necartonată
Loading...
Vă rugăm, așteptați...