Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice

Autor(i) Laura Mureşan

ISBN: 978-973-115-778-8
Număr pagini: 200
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5191
Data apariției: 18.11.2010
Format carte: Format X4
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Preț redus: 17,45 RON Preț: 34,90 RON

Reducere: 50%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

-

Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe lângă responsabilitatea etică, responsabilitatea economică, responsabilitatea juridică, responsabilitatea filantropică și responsabilitatea ecologică.

Lucrarea „Etică și responsabilitate socială în marketing. Aspecte economice și juridice” este una dintre puținele din domeniul responsabilității sociale corporatiste din România. Lucrarea tratează responsabilitatea socială corporatistă, combinând instrumente de analiză economice și juridice. caracterul responsabilității sociale poate varia de la voluntariat, la obligație morală și, evident, obligație legală. Analiza juridică vizează, cu precădere, actele normative care reglementează produsele conținând organisme modificate genetic și produsele ecologice. Această analiză a urmărit, de asemenea, gradul de armonizare a acestei legislații aparținând dreptului mediului cu legislația comunitară.

CFLR

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...