;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Gestionarea fortelor de vanzare

Preț redus: 29,67 RON Preț: 34,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Autor(i) Yves de Preville

ISBN: 978-973-115-795-5
Număr pagini: 256
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5160
Data apariției: 27.10.2010
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Cant:

Scurtă descriere

Gestionarea forțelor de vânzare reprezintă un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie să fie atât coerente, cât și adaptate la caracteristicile produselor vândute și ale piețelor vizate.

Acest ghid, un veritabil studiu de sinteză care ține cont de ultimele evoluții în domeniu, este destinat nu numai celor care ajung să conducă echipe, ci și tuturor managerilor care trebuie să planifice și să coordoneze vânzările firmelor lor.

în carte sunt prezentate pe larg toate aspectele gestionării forțelor de vânzare:

Printre elementele prezentate de carte se numără:
 - profilul reprezentanților de vânzări (cum să fie recrutați, instruiți, coordonați, motivați și evaluați);
- analiza produsului (pertinență, calitate, monitorizare);
- analiza pieței (modalitatea de definire, gestionarea riscurilor și a oportunităților);
- diferitele tipuri și tehnici de vânzare și modul de măsurare al performanțelor acestora;
- modelele financiare corespunzătoare diferitelor tipuri de vânzare;
- administrarea vânzărilor.

 

Editura C.H. Beck
ISBN 978-973-115-795-5
Format carte Nu
Coperta N/A
Loading...
Vă rugăm, așteptați...