Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Interacțiunea dintre studenți și universități în mediul online

Autor(i) Maria Cristina Bularca, Florin Nechita, Claudiu Coman

ISBN: 978-606-18-1155-7
Număr pagini: 202
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Variae
Cod produs: 9592
Data apariției: 14.02.2022
Format carte: Format B5
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck

Fișiere atașate:
Preț redus: 33,92 RON Preț: 39,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Despre lucrare

Lucrarea evidențiază importanța pe care o are prezența pe rețelele sociale a universităților în scopul promovării și al comunicării dintre acestea, studenți și potențiali studenți, într-o eră a digitalizării comunicării. Astfel, universitățile au încercat să găsească cea mai bună formulă pentru a interacționa cu studenții și viitorii studenți prin rețelele de socializare, formulă care a fost analizată în prezenta lucrare. Pentru o analiză cât mai riguroasă a strategiilor de comunicare ale universităților, care a fost realizată luând în considerare diferențele și asemănările dintre rețelele sociale utilizate, au fost alese universități de top din Europa, din afara României, dar și din România. Lucrarea se încheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare și comunicare pe rețelele sociale pentru universități. Analiza efectuată vine în sprijinul potențialilor studenți și al studenților în demersul acestora de a-și alege universitatea urmărind modul în care aceasta comunică online, dar și al universităților pentru îmbunătățirea continuă a promovării online.

Din cuprins

  • Strategii de comunicare și promovare în mediul online
  • Comunicarea și promovarea pe rețelele sociale
  • Avantajele și dezavantajele comunicării și promovării pe rețelele sociale
  • Analiza activității de promovare pe rețelele sociale a universităților europene
  • Particularitățile promovării și comunicării pe rețelele sociale în timpul pandemiei de COVID-19
  • Descrierea universităților

Puncte forte

  • Analiza activității universităților pe rețelele de socializare
  • Compararea numărului de postări a universităților pe diferite rețele de socializare
  • Analiza metodelor de promovare online a universităților
  • Prezentarea avantajelor și dezavantajelor diferitelor metode de promovare
  • Recomandări pentru îmbunătățirea promovării online
  • Referinţe bibliografice

Despre autor

Maria-Cristina BULARCA este licențiată a Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov și student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiași facultăți.

Florin NECHITA este doctor în marketing și lector la Facultatea de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

Claudiu COMAN este doctor în sociologie, profesor și decan al Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...