Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Introducere in teoria comunicarii

Autor(i) Valentina Marinescu

ISBN: 978-973-115-875-4
Număr pagini: 360
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5332
Cod UJMag: 15846
Data apariției: 18.03.2011
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Comunicare

Fișiere atașate:
Preț redus: 43,92 RON Preț: 54,90 RON

Reducere: 20%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Prezenta carte este un manual care se adresează în principal studenților, căutând să îi familiarizeze cu disciplina universitară „Introducere în Teoria Comunicării”.
Cartea caută să ofere o problematizare a materiei, luând în considerare nevoile unui receptor specific – studentul interesat de comunicare – și să facă apel la modalitatea sa de înțelegere, plus creativitatea sa.
Lucrarea cuprinde atât o prezentare a abordărilor teoretice specifice științelor comunicării cât și exerciții prin care acestea sunt „puse la lucru”. O secțiune specială este dedicată soluțiilor la exercițiile propuse.
Cartea este scrisă în intenția de a fi utilă atât studenților care studiază pentru prima dată comunicarea, cât și cititorilor care intenționează să aprofundeze o serie de aspecte legate de acest domeniu academic.
Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...