Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Management strategic. De la teorie la practica

Autor(i) Adrian Dumitru Tanţău

ISBN: 978-973-115-874-7
Număr pagini: 240
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5312
Cod UJMag: 15891
Data apariției: 15.03.2011
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Preț redus: 39,92 RON Preț: 49,90 RON

Reducere: 20%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

în această lucrare autorul analizează principalele concepte strategice și cadrul contextual în care acestea pot fi valorificate de către managerii și antreprenorii din România.
Cartea aduce în prim plan probleme concrete cu care se confruntă organizațiile din România, privite prin prisma bunelor practici întâlnite la nivel mondial. De asemenea, lucrarea scoate în evidență importanța viziunii întreprinzătorului pentru obținerea performanțelor organizaționale și individuale.
Lucrarea beneficiază de experiența autorului dobândită atât în mediul trainingului și al cercetării științifice, cât și prin activitatea derulată în cadrul unor organizații din România, atât publice, cât și private.
Cartea vă va permite să beneficiați de cele mai noi teorii cu privire la strategiile organizațiilor, să cunoașteți avantajele și dezavantajele fiecărui concept, să profitați de experiența altor organizații care au implementat strategii organizaționale și să vă creionați propria strategie în baza unor analize bine fundamentate și pertinente.
Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...