Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Managementul crizei

Autor(i) Fusalba Thierry

ISBN: 978-606-18-0110-7
Număr pagini: 240
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 6183
Cod UJMag: 6611
Data apariției: 11.12.2012
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Preț redus: 27,92 RON Preț: 34,90 RON

Reducere: 20%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

-
Trăim într-o lume complexă în care crizele sunt din ce în ce mai frecvente, rapide și importante în ceea ce privește impactul lor asupra vieții oamenilor. Oricine exercită responsabilități trebuie să dispună de un instrument fiabil care să-i permită să planifice și apoi să conducă o strategie coerentă și eficace cu ajutorul căreia să minimizeze consecințele unei crize. Cartea de față propune o metodă care permite aplicarea cu succes a elementelor de strategie militară în lumea afacerilor.
Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...