;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Managementul strategic al intreprinderii si provocarile tranzitiei

Preț redus: 9,27 RON Preț: 10,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Autor(i) Marcela Naneş

ISBN: 973-655-039-7
Număr pagini: 342
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 3706
Data apariției: 22.06.2000
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Management & Marketing
Cant:

Scurtă descriere

Cartea "Managementul strategic al intreprinderii si provocarile tranzitiei" ofera solutii de ordin managerial, instrumente de analiza si modele de referinta in domeniul managementului strategic in vederea depasirii cu succes a mediului economic turbulent caracteristic tranzitiei.
Prima parte a cartii analizeaza esenta conceptelor de management strategic si de strategie. Aceasta problematica e abordata  si in contextul actual al economiei romanesti, pornindu-se de la analize oficiale si de la sondaje efectuate in societati comerciale reprezentative.
Editura C.H. Beck
ISBN 973-655-039-7
Format carte N/A
Coperta Necartonată
Loading...
Vă rugăm, așteptați...