Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Manuela Rozalia Gabor

conf. univ. dr. în cadrul Universității „Petru Maior” din Tîrgu Mureș, Facultatea de Științe Economice, Juridice și Admi¬nistrative, depar¬tamentul Management – Economie și are o carieră universitară de peste nouă ani. Este absolventă a Universității „Dunărea de Jos” din Galați, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, specializarea Marketing, promoția 1997. Pregătirea sa profesională este completată de două masterate în domeniile: „Managementul negocierii afacerilor” în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, Facultatea de Economie și Adminis¬trarea Afacerilor (1999) și „Management” în cadrul Uni-versității „Constantin Brâncoveanu” din Pitești, Facultatea de Management-Mar¬keting în Afaceri Economice din Brăila (2004).
Pregătirea doctorală a desfășurat-o în cadrul Academiei de Studii Economice din București, Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică în perioada noiembrie 2004 – februarie 2011, sub îndrumarea prof. univ. dr. Alexandru Isaic - Maniu, titlul tezei de doctorat fiind „Prospec¬tarea pieței bunurilor de consum prin metode statistice”.
În perioada octombrie 2011 – martie 2013 a fost cercetător postdoctoral în cadrul proiectului derulat de Universitatea „Al. Ioan Cuza” din Iași Rețea transnațională de management integrat al cercetării postdoctorale în domeniul „Comunicarea Științei. Construcție instituțională (Școală postdoctorală) și program de burse (CommScie)”.
Este autoarea a numeroase articole și lucrări publicate în fluxul principal internațional diseminate la nivel național și internațional, în publicații de prestigiu:

- 8 articole în reviste cotate ISI Web of Science: Engeenering Economics (Lituania), Actual Problems of Economics (Ucraina), Amfiteatru Economic, Procedia Social and Behavioral Sciences, Procedia Economics and Finance;
- 13 conferințe indexate ISI Web of Science desfășurate atât în țară cât și în străinătate (Cehia, Grecia, Spania, Franța)
- 25 articole în reviste indexate BDI: Management – Marketing Challenges for the Knowledge Society, Management – Marketing (Craiova), Revista Română de Statistică, Studii și Cercetări de Calcul Economic și Cibernetică Economică, Revista de Management și Inginerie Econo¬mică, Revista Română de Eco¬nomie, Revista Economică, Annals of the „Constantin Brâncuși” University of Târgu Jiu, Economy Series, Analele Universității din Oradea. Seria Științe Economie, Economia XXI, Studia Universitates Petru Maior. Oeconomica, Economy & Business (Bulgaria).
- 2 cărți editate la edituri recunoscute CNCS 
- materiale didactice
- 8 capitole de carte editate la edituri de prestigiu din străinătate (Polonia, Slovacia, Franța, Italia, SUA, Germania, Marea Britanie)
- 44 de lucrări la conferințe în țară și în străinătate

Autoarea este referent științific internațional și membru în echipa editorială în cadrul unor presti¬gioase reviste din străinătate cotate ISI Web of Science (Engeenering Economics – Lituania, Tourism Management Perspectives – SUA) și reviste indexate BDI (American International Journal of Social Science – SUA, Inter¬national Journal of Marketing Studies – Canada, International Business Research – Canada, International Journal of Economic Research – India).

Publicațiile acestui autor

Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
5% Reducere
Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
Preț redus: 36,01 RON Preț: 37,90 RON

Reducere: 5%

Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
Coperta Produse inovative in turismul national si international
5% Reducere
INOVAREA vinde cu succes produsul și serviciul turistic
Preț redus: 61,66 RON Preț: 64,90 RON

Reducere: 5%

INOVAREA vinde cu succes produsul și serviciul turistic
Loading...
Vă rugăm, așteptați...
x