;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Marketing online și social media

Preț redus: 50,92 RON Preț: 59,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Autor(i) Anca-Maria Milovan, Costinel Dobre

ISBN: 978-606-18-0842-7
Număr pagini: 284
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 7956
Data apariției: 15.03.2019
Format carte: Format X4
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Cant:

Despre lucrare

Marketing online și social media. O călătorie în lumea virtuală a marketingului aduce o contribuție importantă la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzând în cele șapte capitole subiectele majore regăsite în literatura de marketing online. Demonstrând excelența academică și familiarizarea cu dificultățile practice, autorii oferă informații valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetători, cartea reprezintă un portal pentru demararea unei cercetări amănunțite a aspectelor tratate în carte, organizarea și analiza tematică a conținutului înlesnind navigarea către tema de interes. După cum sugerează titlul, cartea reprezintă o incursiune completă printre conceptele și activitățile fundamentale ale marketingului online și social media.

Din cuprins

  • apariția și evoluția Internetului
  • modele și tipuri de afaceri online
  • strategia de marketing pe Internet
  • despre marketing, design şi estetică
  • procesul de dezvoltare a site-ului web
  • marketingul prin intermediul blogurilor
  • măsurarea performanțelor activităților de marketing în social media
  • marketingul viral
  • traficul online, termeni și concepte cheie

Puncte forte

  • prezentarea conceptelor esențiale ale marketingului online
  • aspecte practice pentru integrarea marketingului online în afaceri
  • prezentarea evoluției marketingului online
  • prezentarea și analizarea celor mai importante siteuri si rețele de socializare din lume
  • ample referințe bibliografice

Despre autori

Costinel DOBRE este profesor al Universității de Vest din Timișoara, Facultatea de economie și de administrare a afacerilor.

Anca-Maria MILOVAN este asistent universitar în cadrul Universității de Vest din Timișoara, Facultatea de economie și de administrare a afacerilor.

Editura C.H. Beck
ISBN 978-606-18-0842-7
Format carte Format X4
Coperta Necartonată
Loading...
Vă rugăm, așteptați...