;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Planificarea de marketing prin exemple

Preț redus: 14,95 RON Preț: 29,90 RON

Reducere: 50%

În stoc

Autor(i) Malcom McDonald

ISBN: 978-973-115-789-4
Număr pagini: 165
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5198
Data apariției: 15.11.2010
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Cant:

în calitatea dvs. de profesionist în marketing sau de student ocupat veți constata că acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informații, este perfect pentru dvs. Scrisă într-o manieră succintă și lămuritoare, cartea vă va ajuta să apreciați beneficiile unei planificări riguroase de marketing și vă va ghida în demersul de realizare a unui plan de marketing potrivit “lumii reale” în care vă desfășurați activitatea.

Cu accent pe partea practică, Planificarea de marketing prin exemple acoperă aspectele esențiale ale planificării și strategiei de marketing.

La fiecare sfârșit de capitol există întrebări de testare – precum și răspunsuri, iar cuprinsul include aspecte-cheie precum:

  • Auditul de marketing și analiza SWOT
  • definirea piețelor și a segmentelor
  • alegerea obiectivelor și strategiilor de marketing
  • strategia de reclamă și promovare
  • prețul și strategiile de vânzare
  • strategia de produs și servicii
  • strategia de distribuție și service

CFLR

Editura C.H. Beck
ISBN 978-973-115-789-4
Format carte N/A
Coperta N/A
Loading...
Vă rugăm, așteptați...