Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Planul de marketing. Ghid practic

Autor(i) Nicoleta Valentina Florea

ISBN: 978-606-18-0353-8
Număr pagini: 184
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 6705
Cod UJMag: 15914
Data apariției: 25.06.2014
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Preț redus: 37,91 RON Preț: 39,90 RON

Reducere: 5%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Diferența dintre succesul și eșecul oricărei organizații!
Despre lucrare

Majoritatea organizațiilor ar trebui să dețină un plan de marketing care să fie folosit nu numai pentru a controla și monitoriza celelalte activități, ci și ca să aducă performanță. Pentru a crea planuri valoroase, care să nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizația trebuie să desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregătite în prognozare și să perceapă planul de marketing mai degrabă ca pe un proces de învățare decât ca pe o funcție de control și monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanța realizării unui plan de marketing eficient și pe descrierea etapelor concrete necesare implementării acestuia.

Din cuprins
  • planul strategic de marketing
  • etapele implementării unui plan strategic de marketing
  • căi de ameliorare a unui plan de marketing
  • modele ale unui demers de planificare de marketing
Puncte forte
  • descrierea barierelor care pot sta în calea implementării eficiente a unui plan de marketing, precum și a căilor de ameliorare a acestuia
  • oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing în domeniile producției și serviciilor
Despre autor

Lector universitar dr. în cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultății de Științe Economice, Universitatea „Valahia” din Târgoviște

Public țintă

Studenți; mediul de afaceri

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...