Despre lucrareMajoritatea organizațiilor ar trebui să dețină un plan de marketing care să fie folosit nu numai pentru a controla și monitoriza celelalte activități, ci și ca să aducă performanță. Pentru a crea planuri valoroase, care să nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizația trebuie să desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregătite în prognozare și să perceapă planul de marketing mai degrabă ca pe un proces de învățare decât ca pe o funcție de control și monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanța realizării unui plan de marketing eficient și pe descrierea etapelor concrete necesare implementării acestuia.
Din cuprins- planul strategic de marketing
- etapele implementării unui plan strategic de marketing
- căi de ameliorare a unui plan de marketing
- modele ale unui demers de planificare de marketing
Puncte forte- descrierea barierelor care pot sta în calea implementării eficiente a unui plan de marketing, precum și a căilor de ameliorare a acestuia
- oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing în domeniile producției și serviciilor
Despre autorLector universitar dr. în cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultății de Științe Economice, Universitatea „Valahia” din Târgoviște
Public țintăStudenți; mediul de afaceri