;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Produse inovative in turismul national si international

Preț redus: 46,67 RON Preț: 54,90 RON

Reducere: 15%

În stoc

Autor(i) Manuela Rozalia Gabor, Flavia Dana Oltean

ISBN: 978-606-18-0396-5
Număr pagini: 424
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 6916
Data apariției: 14.04.2015
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Cant:

Scurtă descriere

INOVAREA
vinde cu succes produsul și serviciul turistic
De ce călătorim?

Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorită implicațiilor sale economice, evoluțiilor spectaculoase, dar și impactului său vizual și experiențial. Oamenii nu mai călătoresc în secolul XXI doar pentru relaxare sau în cadrul tradiționalelor vacanțe, ci doresc experiențe, autocunoaștere, doresc ca „banii lor să aibă valoare”, adrenalină, „reîncărcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, întreținerea sănătății prin conectarea la cele mai bune centre „wellness” și „spa”, doresc pentru copii lor forme de educație moderne și practice, distracție etc.

Dezvoltarea domeniului turismului s-a făcut predominant prin inovări: inovări conceptuale, științifice, de produs, de servicii, în abordarea personalului, în abordarea turistului, educaționale, ale publicațiilor de profil, organizatorice, de finanțare, legate de implicarea directă și susținută a unui partid politic, de etică, de brand (marcă) etc.

Despre lucrare

Principalul scop al acestei cărți constă în faptul că toate capitolele contituie un punct de plecare în conceperea de oferte turistice, produse turistice și servicii turistice care să aibă la bază patrimoniul tangibil și intangibil al României. Și cunoaștem și suntem de acord cu toții că acesta este unul foarte bogat și ofertant!

Din cuprins

Cartea este structurată pe zece capitole:
  • Turismul sumbru („dark tourism”)
  • Turismul medical („Health and wellness tourism”)
  • Turismul roșu („Red tourism”)
  • Turismul în suburbii/mahalale („Slum tourism”) și turismul sărăciei („Poverty tourism”)
  • Turismul de tip „Mystery and thriller tourism”
  • „Thanatourism”
  • Turismul gastronomic
  • Turismul de lux
  • Turismul în parcurile tematice
  • Turismul muzeal
Puncte forte
  • analiză pertinentă și în premieră a unor noi tipuri de turism
  • fiecare capitol conține: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandată, sugestii de întrebări grilă și de proiecte
  • este bogată în materiale bibliografice și anexe care completează și susțin informațiile din cadrul capitolelor
  • este rezultatul unei colaborări între cadrele didactice și studenții de la specializarea Economia comerțului, turismului și serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universității „Petru Maior” din Târgu Mureș
  • excelent material de lucru pentru studenți, dar și pentru orice persoană interesată de domeniu
Despre autori

Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic în cadrul Facultății de Științe Economice, Juridice și Administrative din cadrul Universității „Petru Maior” din Târgu Mureș și referent științific internațional și membru în echipa editorială în cadrul unor prestigioase reviste din străinătate.
 
Flavia Dana Oltean este cadru didactic în cadrul Facultății de Științe Economice, Juridice și Administrative din cadrul Universității „Petru Maior” din Târgu Mureș.
Editura C.H. Beck
ISBN 978-606-18-0396-5
Format carte Nu
Coperta N/A
Loading...
Vă rugăm, așteptați...