Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Restructurarea firmelor in conditii de criza

Autor(i) Ion Dijmărescu

ISBN: 978-973-115-808-2
Număr pagini: 104
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5188
Cod UJMag: 4128
Data apariției: 19.11.2010
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Preț redus: 9,95 RON Preț: 19,90 RON

Reducere: 50%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

-

Lucrarea de față își propune să prezinte o metodologie pe baza căreia să se facă restructurarea firmelor, în scopul diminuării efectelor crizei și al obținerii de rezultate economice satisfăcătoare.

în acest sens, restructurarea firmelor este bine să fie făcută pe baza: principiilor, competențelor și priceperii de a crea valori; complementarității și diversității activităților; existenței unui portofoliu de activități; externalizării; filializării; globalizării; atomizării, nuclealizării și descentralizării; dematerializării; transversalizării; terțializării și socializării; coalizării; transferării creației de valori la domiciliul executantului.
Structurată în cinci capitole, lucrarea se adresează atât managerilor care conduc procesul restructurării și mai apoi al construcției rețelei de firme, cât și cercetătorilor, cadrelor didactice și studenților care se pregătesc în domeniul managementului.

CFLR

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...