Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Promovarea și brandingul universităților

Autor(i) Claudiu Coman, Maria Cristina Bularca, Florin Nechita

ISBN: 978-606-18-1003-1
Număr pagini: 132
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Variae
Cod produs: 8187
Cod UJMag: 15926
Data apariției: 30.09.2020
Format carte: Format B5
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Management & Marketing

Fișiere atașate:
Preț redus: 26,91 RON Preț: 29,90 RON

Reducere: 10%

În stoc

Despre lucrare

Cartea evidențiază importanța pe care o are promovarea online a universităților în opțiunile de studiu ale studenților, într-o eră a digitalizării comunicării și activităților din diverse medii. Autorii analizează, pe baza unor situații practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universități europene, identificând astfel strategii eficiente de promovare, precum și crearea unui model de promovare pe care îl poate utiliza orice instituție de învățământ superior din România. În plus, oportunitățile absolvenților în științele comunicării sunt valorificate prin punerea la dispoziția acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.

Din cuprins

  • Promovarea online în mediul universitar
  • Canale de promovare online
  • Elemente de identitate vizuală a universităților
  • Descrierea vizuală a mărcii

Despre autor

Claudiu COMAN este doctor în sociologie, profesor și decan al Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

Florin NECHITA este doctor în marketing și lector la Facultatea de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.

Maria Cristina BULARCA este licențiată a Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov și student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiași facultăți.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...