;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Publicitatea comerciala

Preț redus: 10,80 RON Preț: 12,00 RON

Reducere: 10%

Disponibil la comandă, în funcție de stocul furnizorului

Autor(i) Octavian Căpăţînă

ISBN: 978-973-127-001-2
Număr pagini: 88
Coperta: Necartonată
Cod produs: 2270
Data apariției: 01.12.2007
Disponibilitate: La comandă
Editura: Universul Juridic
Colecția: Biblioteca de drept privat (monografii si teze de doctorat)
Cant:

Scurtă descriere

Lucrarea trece în revistă factorii economici și de natură psihică ai publicității comerciale, de la tradiționalele târguri de mostre, până la televiziune și internet, specifice zilelor noastre. Datele istorice au fost reduse la minim.

Publicitatea comercială recurge, în scopul succesului, la o organizare caracteristică, lucrarea relevând astfel activitatea desfășurată de intermediari, de agenții sau centrale de cumpărare, fără a pierde din vedere rezultatele, uneori criticabile, ale acestor demersuri.

Atenția este apoi îndreptată asupra instrumentului juridic esențial în domeniu – contractul de publicitate comercială – cu precizări referitoare la suporți, la regizorul de publicitate, cât și la locatori sau concedenți de spații publicitare.

Formele criticabile generate de abuzul publicității, precum mai ales inexactitățile, nu au fost nici acestea omise, arătându-se influența pe care o exercită asupra credibilității mesajului publicitar și sancțiunile pe care le comportă.

Imaginea concurenței comerciale este astfel mai deplin conturată, ținând seama de principalele sale coordonate economice și de ordin funcțional.

 

Editura Universul Juridic
ISBN 978-973-127-001-2
Format carte N/A
Coperta Necartonată
Loading...
Vă rugăm, așteptați...