Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Publicitatea imobiliara

Autor(i) Sztranyiczki Szilárd

ISBN: 978-606-18-0223-4
Număr pagini: 336
Tip publicaţie: Carte practică
Cod produs: 6427
Cod UJMag: 15932
Data apariției: 22.11.2013
Disponibilitate: În curând
Editura: C.H. Beck
Colecția: Praxis

Fișiere atașate:
Preț redus: 61,66 RON Preț: 64,90 RON

Reducere: 5%

Disponibil pentru pre-comandă

SCURTA DESCRIERE

O abordare unitară a problematicii publicității imobiliare din perspectiva noului Cod civil și a Legii nr. 7/1996, republicată

Instituția publicității imobiliare și a cadastrului din România a cunoscut și va cunoaște o profundă transformare în contextul noilor modificări legislative din domeniu prin intrarea în vigoare a noilor coduri, precum și prin armonizarea Legii nr. 7/1996 în conformitate cu aceste acte normative). Lucrarea cuprinde atât o prezentare a abordărilor teoretice referitoare la instituția publicității imobiliare, cât și o serie de exemple de practică judiciară subsumate aplicării fiecărei metode și tehnici în parte. în scopul unei analize practice a modificărilor aduse sistemului de publicitate imobiliară prin implicațiile recentelor modificări aduse prin punerea în aplicare a noilor coduri, lucrarea de față a fost concepută ca o analiză a principalelor instituții juridice referitoare la operațiunile ce se efectuează în cărțile funciare, modul de întocmire a acestora și principiilor care guvernează efectuarea înscrierilor în cartea funciară. Studiul acestor noi prevederi este cu atât mai necesar în prezent, când s-a legiferat o schimbare importantă în această materie, prin (re)introducerea efectului constitutiv de drepturi al înscrierilor drepturilor reale imobiliare în cartea funciară, în raport cu reglementările anterioare. Sistematizarea, structurarea și succesiunea lucrării în care au fost analizate instituțiile care fac obiectul studiului, s-a făcut după o logică menită să răspundă, în principal, unor cerințe de ordin practic. Fără a avea pretenția epuizării problematicii analizate, ori a soluționării tuturor problemelor care apar în materia exhaustivă a publicității imobiliare, sperăm ca prezenta lucrare să își dovedească utilitatea pentru toți cei implicați sau interesați în acest domeniu.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...