Coșul de cumpărături este gol.
Despre lucrare
Analizele care stau la baza acestei cărți prezintă un caracter interdisciplinar, fiind utilizate instrumente de analiză provenind din domeniul economic şi domeniul juridic. Centrarea monografiei de față pe fenomenul responsabilității sociale prin dezvoltarea unui management responsabil social este confirmat prin absorbția și evoluția rapidă a responsabilității sociale în practica afacerilor care se derulează pe piața din România. Următorul pas al evoluției responsabilității sociale vizează integrarea acesteia și în activitatea instituțiilor publice din România și nu numai.
Îmbinarea analizei de marketing cu analiza legislativă pe tematica responsabilităţii sociale corporatiste poate oferi, şi pe mai departe, rezultate a căror aplicabilitate rezidă în realitate, în viaţa de zi cu zi a consumatorilor şi a operatorilor economici ori a instituțiilor publice, dezvoltând efecte benefice într-o modalitate optimă pentru comunitate, în întreaga sa complexitate. Lucrarea se adresează atât studenților de la facultățile de profil, cât și practicienilor din domeniul economic.
Din cuprins
Puncte forte
Recomandare
A se vedea și Drept în afaceri. Elemente de drept civil, drept comercial și al muncii. Ediția 3
Despre autor
Laura Poțincu este doctor în drept și marketing, fiind în prezent lector universitar în cadrul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor, Universitatea „Transilvania” din Brașov.