Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Responsabilitatea socială în domeniul corporatist și al instituțiilor publice. Management responsabil social și etică în afaceri. Ediția 3

Autor(i) Laura Poţincu

ISBN: 978-606-18-1267-7
Număr pagini: 240
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte universitară
Cod produs: 9758
Cod UJMag: 14615
Data apariției: 20.01.2023
Ediția: 3
Ediții anterioare: Click pentru detalii
Format carte: Format B5
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
Preț redus: 27,45 RON Preț: 54,90 RON

Reducere: 50%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Conținut relevant despre responsabilitatea socială, managementul responsabil social și etica în afaceri

Despre lucrare

Analizele care stau la baza acestei cărți prezintă un caracter interdisciplinar, fiind utilizate instrumente de analiză provenind din domeniul economic şi domeniul juridic. Centrarea monografiei de față pe fenomenul responsabilității sociale prin dezvoltarea unui management responsabil social este confirmat prin absorbția și evoluția rapidă a responsabilității sociale în practica afacerilor care se derulează pe piața din România. Următorul pas al evoluției responsabilității sociale vizează integrarea acesteia și în activitatea instituțiilor publice din România și nu numai.

Îmbinarea analizei de marketing cu analiza legislativă pe tematica responsabilităţii sociale corporatiste poate oferi, şi pe mai departe, rezultate a căror aplicabilitate rezidă în realitate, în viaţa de zi cu zi a consumatorilor şi a operatorilor economici ori a instituțiilor publice, dezvoltând efecte benefice într-o modalitate optimă pentru comunitate, în întreaga sa complexitate. Lucrarea se adresează atât studenților de la facultățile de profil, cât și practicienilor din domeniul economic.

Din cuprins

  • De la aplicarea eticii în afaceri la un management responsabil social pentru operatori economici și instituții publice
  • Un management responsabil social. Responsabilitatea economică și utilizarea cu prudență a responsabilității filantropice
  • Responsabilitatea juridică și responsabilitatea ecologică
  • Responsabilitatea etică, etica în afaceri și un management responsabil social

Puncte forte

  • informații detaliate și utile despre responsabilitatea socială, managementul responsabil social și etica în afaceri
  • include teste de evaluare (peste 150 de grile pentru verificarea cunoștințelor)
  • valorificarea reglementărilor europene actuale
  • abordare interdisciplinară
  • ample referințe bibliografice
  • structură facil de parcurs a lucrării

Recomandare

A se vedea și Drept în afaceri. Elemente de drept civil, drept comercial și al muncii. Ediția 3

Despre autor

Laura Poțincu este doctor în drept și marketing, fiind în prezent lector universitar în cadrul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor, Universitatea „Transilvania” din Brașov.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...