Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Retail banking

Autor(i) Bogdan Căpraru

ISBN: 978-973-115-532-6
Număr pagini: 168
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 4742
Cod UJMag: 1561
Data apariției: 11.03.2009
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica
Preț redus: 19,92 RON Preț: 24,90 RON

Reducere: 20%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Lucrarea de față se referă la retail banking – activi-tatea bancară orientată către clienții persoane fizice (populația) și desfășurată prin intermediul unei rețele extinse de sedii bancare.
Retail banking-ul a suferit o serie de mutații considerabile în ultimele decenii, sub presiunea factorilor economici, politici, sociali și tehnologici. Capacitatea sa de adaptare dovedită până în prezent relevă faptul că acest domeniu va suferi în continuare schimbări de anvergură, cu implicații semnificative asupra societății.
Structurată pe șapte capitole, lucrarea se dorește a fi o introducere în activitatea bancară de retail, adresându-se studenților, angajaților din bănci și tuturor celor care sunt interesați de acest subiect.
Cartea cuprinde aspecte legate de tipurile de instituții financiar-bancare de retail, produsele și serviciile bancare specifice, particularități ale strategiilor de marketing bancar, aspecte privind resursele umane în retail banking, managementul riscului și al performanței bancare în retail banking.
De asemenea, prezintă anumite particularități ale activității bancare de retail din diferite țări, abordând și problema efectelor crizei financiare internaționale, izbucnită în anul 2007.
Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...