Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Robert J. Kaden

Kaden este deținătorul unei diplome în Association of Arts la Colegiul Lincoln din Lincoln, Illinois și în Business Administration în Comunicații la Colegiul Columbia din Chicago.
 Întreaga carieră a petrecut-o în domeniul cercetărilor de piață, lucrând mai mulți ani în departamentele de cercetare ale mai multor agenții de publicitate din Chicago, astfel că la începutul anilor ’70 a fost numit președinte al „Goldring & Company“. Goldring a devenit unul dintre furnizorii de cercetări de top din Chicago, angajând peste 40 de cercetători de piață profesioniști. El și partenerul său de afaceri au vândut Goldring către MAI plc, un conglomerat financiar și de cercetări de piață din Marea Britanie, în 1989. În 1992, a înființat The Kaden Company și continuă și azi să își deservească clienții de cercetări de piață.
 Bob Kaden a lucrat mult în domenii precum: comerțul cu amănuntul, bancar, cărți de credit, alimente, ambalaje, sănătate, educație, jucării, tehnologie și marketing direct. A fost implicat în mai mult de 4000 de focus grupuri și cercetări de piață și a inițiat multe metode noi de cercetări calitative și cantitative.
 De-a lungul anilor, a scris numeroase articole despre aplicațiile cercetărilor de piață în marketingul direct și a expus pe larg în discursurile sale aplicațiile tehnicilor de rezolvare creativă a problemelor în cercetare, planificare strategică și procesele de dezvoltare de noi produse. Invitațiile pentru a ține discursuri l-au purtat în multe orașe americane dar și în Londra, Paris sau Moscova, unde a vorbit audienței despre aplicațiile cercetării atitudinii în industria marketingului direct dar și despre aplicațiile principiilor de rezolvare creativă a problemelor ce privesc aspectele cercetării de piață.

Publicațiile acestui autor

Autor(i) Robert J. Kaden
Preț redus: 22,43 RON Preț: 29,90 RON

Reducere: 25%

Loading...
Vă rugăm, așteptați...
x