;

Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Categorii

Sfera publica si imaginea politica

Preț redus: 11,95 RON Preț: 23,90 RON

Reducere: 50%

În stoc

Autor(i) Claudiu Coman

ISBN: 978-973-115-813-6
Număr pagini: 176
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5197
Data apariției: 12.11.2010
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Comunicare

Fișiere atașate:
Cant:

Deși crearea imaginii a făcut parte din studiul politicii de foarte mult timp, în ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Există două teorii majore în crearea imaginii: una subliniază calitățile candidatului, alta subliniază percepțiile asupra alegătorului.

Fiecare dintre aceste două teze reprezintă o sarcină pentru producătorul de imagine. Un punct de vedere mai util este cel care privește imaginea ca o legătură între candidați, profesioniști și votanți. Din moment ce candidații caută anumite roluri și calități stilistice în candidații ideali, prin intermediul mass-media, creatorii de imagine evidențiază calitățile corespunzătoare ale clienților.
în societatea contemporană opinia publică este în general mediată de mijloacele de comunicare în masă, care cuprind „sfera publică”.
Această arenă este caracterizată de conflictul dintre piață și principiile democratice și rivalitatea dintre interesele politicienilor și mass-media. Opinia „publicului” nu este creată complet deliberat, ci este construită cu ajutorul sistemelor de comunicație, în conflict cu actorii politici, care caută să dețină controlul răspândirii informației și să manipuleze sfera publică.

CFLR

Editura C.H. Beck
ISBN 978-973-115-813-6
Format carte Nu
Coperta Nu
Loading...
Vă rugăm, așteptați...