Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Strategii de succes în negocieri de afaceri internaționale

Autor(i) Maria Alexandra Maassen

ISBN: 978-606-18-1237-0
Număr pagini: 78
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 9716
Cod UJMag: 15974
Data apariției: 26.10.2022
Format carte: Format B5
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri
Preț redus: 27,92 RON Preț: 34,90 RON

Reducere: 20%

În stoc

Despre lucrare

Negocierea presupune o pregătire temeinică şi o analiză continuă a diferitelor tipuri și scenarii de negociere, ceea ce o ridică la rang de artă, de strategie.

Lucrarea de față prezintă elementele esenţiale pentru a crea strategii de succes în negocierile internaționale, pe baza unor teorii testate şi a unor studii de caz create din experienţa profesională în mediul privat (incluzând lucrul în multinaţionale) a autoarei, din activitatea desfășurată în timpul doctoratului în domeniul energiei regenerabile, precum şi din implicarea în domeniul artistic. Toate studiile de caz sunt realizate de autoare, nefiind preluate din nicio sursă, şi se bazează pe experienţă practică din domeniile de negociere prezentate.

Cartea este destinată studenţilor de la facultăţile şi liceele de profil economic, dar și oricărei persoane interesate de a cunoaşte domeniul negocierilor de afaceri.

Din cuprins

  • Principiul Harvard Business în Negocieri
  • Personalități de negociator conform Myers-Briggs
  • Etapele de negociere
  • Strategii în negocieri internaționale
  • Greșeli în negocierile de afaceri și soluții
  • Strategii de negociere în achiziții și aplicarea Kralijc Matrix
  • Exerciții recapitulative

Puncte forte

  • prezentarea principalelor concepte esențiale pentru negocierile de afaceri, în general, și pentru negocierile de afaceri internaționale, în special.
  • explicații teoretice urmate de exerciții menite să pună în practică și să ajute la consolidarea și însușirea informațiilor oferite.
  • antamarea unor cunoștințe ce se dovedesc deosebit de utile nu numai pentru cei implicați direct în negocierile de afaceri, prin studierea diferitelor tipuri de personalități pe care un negociator le poate regăsi în partenerul său de afaceri, ci și pentru orice persoană ce, indiferent de ocupația pe care o are, se regăsește zilnic în diverse interacțiuni în care spiritul de negociere devine un atu.

Despre autoare
Alexandra Maria Maassen este lector universitar doctor la Facultatea de Administrarea Afacerilor din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...