Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Tehnici de promovare in marketingul politic

Autor(i) Cristian-Romeo Poţincu

ISBN: 978-606-18-0032-2
Număr pagini: 224
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 5990
Cod UJMag: 5877
Data apariției: 29.05.2012
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Preț redus: 37,91 RON Preț: 39,90 RON

Reducere: 5%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Tehnici de promovare in marketingul politic

Cartea de față tratează un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politică.
Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizată din perspectivă interdisciplinară, economică, juridică și sociologică, ținând cont de literatura de specialitate la nivel global și național.
Tehnicile de promovare utilizate în marketingul politic sunt analizate din două perspective: aceea a componentelor mixului promoțional, cât și aceea a mediilor de promovare.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...