Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Training, coaching, mentoring. Metode si modele

Autor(i) Nicoleta Valentina Florea

ISBN: 978-606-18-0331-6
Număr pagini: 176
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 6519
Cod UJMag: 15985
Data apariției: 28.04.2014
Disponibilitate: În curând
Editura: C.H. Beck
Colecția: Afaceri

Fișiere atașate:
34,90 RON

Disponibil pentru pre-comandă

SCURTA DESCRIERE

Unul din cei mai importanți factori pentru o organizație sunt oamenii care
lucrează în cadrul acesteia, de aceea dezvoltarea și gestionarea resurselor umane
reprezintă un factor important în obținerea competitivității durabile de succes.
Despre lucrare

Pentru ca o organizație să supraviețuiască provocărilor din mediul extern, să obțină performanțe și avantaj competitiv pe piață trebuie să dezvolte cât mai mult abilitățile, competențele și cunoștințele deținute de angajații săi.

Cartea de față tratează câteva metode clasice, dar și noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul și mentoring-ul, e-coaching-ul și e-mentoring-ul și se adresează managerilor și specialiștilor, dar și angajaților care intenționează să-și dezvolte creativitatea, inovarea, loialitatea, lucrul în echipă, originalitatea, comunicarea, imaginația și capacitatea de învățare, astfel încât să poată face față diverselor provocări cu care se confruntă.

Din cuprins
  • Dezvoltarea și formarea capitalului uman prin training
  • Eficiența programelor de trening
    • Avantaje și dezavantaje ale folosirii coaching-ului
  • Tipuri de mentoring
    • Modele de evaluare a eficienței implementării proceselor de coaching și mentoring
Puncte forte

Cartea de față tratează câteva metode clasice, dar și noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul și mentoring-ul, e-coaching-ul și e-mentoring-ul

Despre autoare

Florea Nicoleta Valentina este lector universitar dr. în cadrul Departamentului de Management-Marketing, Facultatea de Științe Economice, Universitatea Valahia din Târgoviște și predă următoarele materii: Managementul resurselor umane, Marketing, Management, Relații Publice și Comunicare.

Are o experiență de peste 14 ani în domeniul Managementului resurselor umane: recrutare, angajare, salarizare și gestiunea resurselor umane.

A obținut diploma de Licență în Marketing în anul 1997, diploma de Master în Marketing, în anul 2004 și diploma de doctor în Management în 2011, cu teza intitulată "Strategii de recrutare, selecție și angajare în marile organizații din județul Dâmbovița”.

Cartea de față este a treia carte publicată în domeniul MRU.â  A mai publicat 34 de articole în domeniul managementului, MRU și comunicării, în reviste și conferințe naționale și internaționale.

A absolvit diverse cursuri de specializare și programe de training în domeniul managementului resurselor umane, managementului calității, managementului financiar, informatică, socio-psiho-pedagogie și limbi străine.

Public țintă

Manageri, specialiști, angajați, studenți, masteranzi și doctoranzi interesați de domeniul dezvoltării resurselor umane.


Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...