Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Comunicarea de criza

Autor(i) Thierry Libaert

ISBN: 978-973-115-482-4
Număr pagini: 120
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 4683
Cod UJMag: 15698
Data apariției: 15.12.2008
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Cariere
Preț redus: 23,66 RON Preț: 24,90 RON

Reducere: 5%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Comunicarea de criza - în prezent, fenomenele de criză par să se accelereze și să se amplifice într-un context economic în care concurența și mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza reprezintă în aceste condiții un pericol real și poate duce la dispariția organizației sau a firmei respective. De aceea, comunicarea devine o miză majoră.
Orientată în mod hotărât spre o perspectivă pragma-tică, ediția a doua, actualizată și îmbogățită cu numeroa-se exemple prezintă caracteristicile principale ale crizelor, organizarea managementului de criză, tipologia mesajelor și rolul special al mass mediei. Pune de asemenea accentul pe tendințele și mizele actuale prin sublinierea rolul internetului, precizarea impor-tanței zvonurilor și a reacției consumatorului sau a cetățeanului.
Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...