Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Franciza, francizarea. Ghid practic. Ediția 3

Autor(i) Mihaela Mocanu

ISBN: 978-606-18-1318-6
Număr pagini: 152
Coperta: Necartonată
Tip publicaţie: Carte practică
Cod produs: 9828
Cod UJMag: 14978
Data apariției: 31.05.2023
Ediția: 3
Ediții anterioare: Click pentru detalii
Format carte: Format B5
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck

Fișiere atașate:
Preț redus: 52,16 RON Preț: 54,90 RON

Reducere: 5%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Ghid practic pentru aprofundarea noțiunilor referitoare la franciză

Despre lucrare

Prezenta lucrare se doreşte a fi un vademecum pentru toţi cei interesaţi de aspectul dinamic al contractului de franciză.

Franciza este întâlnită în sectoare economice pe cât de diverse, pe atât de importante precum: alimentaţia publică, dar şi comerţul cu articole de îmbrăcăminte, produsele cosmetice, obiectele de mobilă, piaţa auto, produsele petroliere, serviciile de asigurări şi bănci, agenţiile de turism, agenţiile de publicitate, agenţiile imobiliare şi serviciile hoteliere.

Salut apariţia acestui nou volum şi încurajez autoarea să continue cercetările în materia francizei, rezultatul eforturilor sale putând fi de un real folos persoanelor interesate de modul în care este reglementată franciza, precum şi de diversele aplicaţii practice ale contractului omonim, îmbogăţirea literaturii de specialitate fiind nu doar un simplu act cultural, ci şi o contribuţie majoră la mai buna înţelegere a unui fenomen comercial din ce în ce mai des întâlnit şi mai complex: franciza.

 

Bogdan M. Chiriţoiu,

Preşedintele Consiliului Concurenţei

Din cuprins

  • Pilonii francizei
  • Marca francizorului
  • Asistența comercială și tehnică oferită de către francizor
  • Tipuri de franciză
  • Contractul de franciză
  • Clauze specifice în contractul de franciză
  • Alegea produsului
  • Redevența inițială
  • Comunicări cu privire la know-how

Puncte forte

  • abordare interdisciplinară cu referiri la științele de ramură;
  • expunere pragmatică a problemelor de actualitate în materie;
  • identifică principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciză și aspectele de ordin economic și practic ale francizei
  • asigură prezentarea pe larg a principalilor pași în deschiderea unei rețele de franciză și garantarea succesului acesteia prin exemple practice
  • noțiunile explicate sunt ușor de asimilat, iar prezentarea temelor este făcută într-un stil clar și logic;
  • index alfabetic.

Despre autoare

Mihaela Mocanu este avocat în Baroul București, având o experiență profesională de peste 15 ani și doctor în drept al Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde a susținut public în anul 2007 teza cu titlul „Contractul de franciză”.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...