Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Managementul cererii si ofertei turistice

Autor(i) Monica Maria Coroş

ISBN: 978-606-18-0502-0
Număr pagini: 590
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 7023
Cod UJMag: 15878
Data apariției: 26.10.2015
Disponibilitate: În curând
Editura: C.H. Beck
Colecția: Oeconomica

Fișiere atașate:
Preț redus: 66,50 RON Preț: 70,00 RON

Reducere: 5%

Disponibil pentru pre-comandă

SCURTA DESCRIERE

Demers deosebit de ACTUAL, INTERESANT și UTILpentru decidenții turismului românesc
Context
în contextul prezent turismul, ca parte esențială a multor economii naționale și regionale, poate fi un important factor de dezvoltare, atunci când este desfășurat corespunzător. Turismul devine un element-cheie al economiei oricărei țări sau regiuni care se bucură de existența unor resurse turistice ce pot fi valorificate. Este un fapt binecunoscut și, totodată, foarte trist că în România turismul este insuficient exploatat, deși potențialul turistic este unul extrem de generos.

Despre lucrare
Cartea își propune o analiză a managementului cererii și al ofertei în România și, în mod particular, în Transilvania, și este un demers deosebit de actual, de interesant și de util atât pentru literatura de specialitate din țara noastră, cât și pentru decidenții turismului românesc.
Lucrarea reprezintă rezultatul unor cercetări deosebit de ample, complexe și originale, realizate la momente diferite de timp și la niveluri diferite, reușind astfel să surprindă fenomenele studiate în dinamica și complexitatea lor, conferind cărții o reală valoare științifică. Structura cărții respectă nu numai cerințele unui asemenea demers științific, ci și exigențele unei lucrări de cercetare care se dovedește utilă specialiștilor din mediul academic sau din practică.

Prof.univ.dr. Gabriela Å¢igu: Scopul declarat cercetărilor întreprinse și al cărții este acela de a analiza profilul și potențialul turistic al Transilvaniei, în vederea elaborării și conturării unor strategii de promovare a acestei destinații turistice pe plan național și internațional, respectiv pentru a furniza soluții în vederea creșterii numărului de turiști români și străini la nivelul destinației.

Din cuprins
  • Managementul cererii turstice în România și Transilvania
  • Strategii de piață și managementul de destinație turistică
  • Managementul ofertei turistice în România și Transilvania
  • Studiu privind Transilvania ca destinație turistică
Puncte forte
  • analiza managementului cererii și al ofertei în România și, în mod particular, în Transilvania
  • demers deosebit de actual, interesant și util pentru decidenții turismului românesc
  • realizarea unei analize critice a evoluției turismului românesc și transilvan de la începutul secolului al XX-lea și până în prezent
  • evaluarea stării actuale a turismului românesc și transilvan, inclusiv a potențialului turistic al regiunii
  • investigarea amănunțită a modului în care trei categorii de actori (turiștii străini, turiștii români și prestatorii de servicii de ospitalitate ce au legătură directă cu piața turistică a regiunii) percep serviciile turistice oferite în Transilvania, respectiv și a modului în care populația-gazdă percepe Transilvania ca destinație turistică
  • identificarea principalelor probleme și a elementelor care pot fi valorificate în promovarea turismului regiunii atât la nivel național, cât și pe plan internațional
  • 33 de anexe utile care fixează informația
  • peste 200 de grafice, figuri și tabele

Despre autor
Monica Maria Coroș este cadru didactic la Facultatea de Business din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, doctor în management și membră în mai multe echipe de cercetare.

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...