Coș de cumpărături

0 prod. - 0,00 RON

Coșul de cumpărături este gol.

Media interactiva - aspecte de design si productie pentru web

Autor(i) Georgeta Drulă

ISBN: 978-606-18-0431-3
Număr pagini: 192
Tip publicaţie: Carte economică
Cod produs: 6820
Cod UJMag: 15900
Data apariției: 18.12.2014
Disponibilitate: În stoc
Editura: C.H. Beck
Colecția: Comunicare

Fișiere atașate:
Preț redus: 37,91 RON Preț: 39,90 RON

Reducere: 5%

În stoc

SCURTA DESCRIERE

Primii pași pentru dezvoltarea ta digitală!
Despre lucrare

Multimedia, media interactivă, new media, social media sunt termeni frecvent utilizați, legați de ceea ce se întâmplă pe Internet, termeni care deseori se suprapun, intersectându-se sau înlocuindu-se unii pe alții.

Considerând o definiție în sensul mai larg care să se potrivească proceselor actuale ce caracterizează mediul online, multimedia sau media interactivă este considerată ca un subdomeniu în studiul new media.

Lucrarea de față analizează modalitățile optime de integrare într-un document a textului, graficii, fotografiilor, secvențelor video și audio, animației, precum și a oricăror forme de interacțiune cu utilizatorul.

Fiecare capitol include, de asemenea, o serie de tabele, scheme și figuri explicative, menite să faciliteze cititorului înțelegerea informațiilor și aplicarea cu succes în practică.

Din cuprins
  • multimedia și producția de știri online
  • textul, scriitura și imaginile pe Web
  • infografia în site-urile de știri
  • sunetul și video digitale și aplicațiile pe Web
  • arhitectura informației pe Web
  • designul grafic Web și site-urile de știri
  • CMS – tehnologie pentru site-urile de știri
Puncte forte
  • numeroase tabele, scheme și figuri explicative
  • referințe bibliografice introduse la sfârșitul fiecărui capitol
Despre autor

Georgeta Drulă este conf. univ. dr. în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București, titular al cursurilor: Multimedia, Producție multimedia online; Producție multimedia offline; Resurse umane și Internet; Comunicare și noile tehnologii

Grup țintă


studenți ai facultăților de jurnalism și științele comunicării, publicul larg

Te-ar putea interesa și
Loading...
Vă rugăm, așteptați...